Pohodništvo, tek...

BRAJNIKOV MEMORIAL

Tudi letos je slovenska Policija v sodelovanju z vojsko, lokalno skupnostjo in ostalimi (GRS, gasilci, MP…) organizirala in speljala do konca XIX. pohod »RAZUMA, VOLJE IN MOČI«, imenovani »BRAJNIKOV MEMORIAL«.

Več ...

GRINTOVEC 2011

V nedeljo, 24. 7. 2011, sva se Rudi Sedmak – Turbo dizel in Brane Lavrič – Branč udeležila ekstremnega gorskega teka na Grintovec (2558), katerega že vrsto let organizira KGT Papež. Zaradi nemogočega vremena je bila tekma skrajšana in sicer smo leteli "LE" do Kokrškega sedla na višini 1793 m.

Kljub mrazu na poti, stalnemu dežju in mokrim skalam, sva »stara konja« z voljo, močjo, predvsem pa s trmo, premagala samega sebe in tek, ki je potekal od doma v Kamniški Bistrici, mimo tovorne žičnice za Kokrško sedlo pa vse do vrha do Cojzove koče na sedlu.

Premagati je bilo potrebno približno 1200 metrov višinske razlike na dolžini okoli 7 km.

Dala sva »skoraj« vse od sebe in dosegla zadovoljiva časa, Rudi 1.21,56, moja malenkost 1.19,49. Ni slabo na dane vremenske pogoje….

Na vrhu sva bila srečna in na koncu tudi malo utrujena, vendar naju je v dobro voljo spravil vroč napitek, seveda ne smem zamolčati, da so naju v objem stisnila prelepa dekleta in poskrbela za boljši pretok po žilah. Zahvala gre predvsem tekačici in športnici Jelki, pa neustavljivemu sodniku Matjažu, ki je poskrbel za odlično sojenje s svojo spremljevalno ekipo, Jelencem s soprogo in Romanom. Ja normalno, za prevoz »ruzakov, vode, banan in še kaj bi se našlo« je poskrbel Marjan, direktor podjetja CMDM d.o.o, s soprogo, Dušanom s soprogo, vsi člani ŠD Policist Kamnik, katerega barve sva zastopala tudi midva.

PS; Člani društva, vsi ste vabljeni na tekme, tudi tako »nore«.

Branč

Kamnik - Triglav - Podboršt

Ja uspela sva, Rudi Sedmak – Turbo dizel in Brane Lavrič – Branč sva s pomočjo ekipe premagala »ekstremno tekmo« Kamnik – Triglav – Kamnik«.

Oba vojna veterana za Slovensko samostojnost sva tekmo namenila naši »MLADI SLOVENIJI« in dokazala, da se z razumom, voljo, predvsem pa s pogumom in močjo lahko premaga najtežje napore, tudi našega orjaka – ponos nas »Slovencev«.

Misel je dozorela v začetku leta in sva midva »konja« dorekla, da bi ponovno po 10 letih opravila z extremno tekmo.

Startala sva ob 03.00 uri zjutraj izpred zgradbe PP Kamnik, cilj pa dosegla v Podborštu ob 19.20 uri, za vso traso potrebovala »kar« 16 ur in 20 minut.

Na kratko o trasi. Start izpred zgradbe PP Kamnik in na kolo do Rudnega polja - Pokljuka cca. 80 km. »Preubut«, ruzak na hrbet, palce v roke in pot proti Triglavu preko Studorskega prelaza do Vodnikove koče. Ja pol pa naprej na Planiko na »malega« in »velikega« Triglav, JES. Uspeli, pol pa dol na Kredarico, ponovno do Rudnega polja na Pokljuki. Vreme je bil v našo bran, bilo je oblačno, delno sončno, na našemu vrhaču pa nas je presenetil sneg, močan veter in mraz, temperatura okoli 3 stopinje celzija.

Na cilju sva si oba priznala, da sva kljub trmi le malo utrujena, na koncu pa skupaj z vso ekipo srečna in zadovoljna, da sva v cilj priletela brez poškodb in cela po celodnevni bitki z vremenom, cesto, nočjo, motoristi, obiskovalkami TNP, prebavnimi težavami…

Konc nalaganja. V mojem in Rudijevem imenu, bi se zahvalil ŠD Policist Kamnik za finančno pomoč, generalnemu sponzorju društva VENERA kozmetika, istočasno predsedniku ŠD. g. Janku Brinovcu in namestniku g. Dragu Kolarju, sponzorju, CMDM d.o.o., g. Marjanu Kregarju.

Brez trme, spremljevalne ekipe ne bi šlo. Zato iskrena hvala spremljevalni ekipi, veteranu Janezu Petriču, njegovemu sinu Jaku, svaku Marjanu, »mesarju« Dušanu Kotniku in Janezu Repniku, kateri je z nama delil in cedil med in švic od Pokljuke do Triglava in nazaj. Iskrena hvala medijskemu sponzorju RADIO HIT, g. Davidu in go. Renati.

Pa še to. Celotno pot sva bila skrbno nadzorovana s strani spremljevalne ekipe, katera je poskrbela, da na sami tekmi nisva »dehidrirala«. Neumorna Marjan in Dušan sta naju preko celotne trase »futrala« z testeninami, lubenicami, vitamini, rozinami, bananami in nepozabno vročo juhico, »(zadeva je v postopku preiskave – juha –goveja ali kokošja)«.